v1090 - v17xx Source 1453 ( 64 Bit ) Paylaşım Open Ko

Master

ZG Üye
1
ZG RANK
Katılım
4 Haziran 2025
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yaş
47
Konum
Bursa
Web sitesi
zerogame.com.tr
N3RenderState: DirectX 11 render state'leri ve pipeline state objects uygulandı
N3VertexBufferMgr: DirectX 11 vertex/index buffer yönetimi ve input layout desteği eklendi
N3ShaderMgr: Modern shader yönetimi ve HLSL 5.0 desteği eklendi
N3RenderTarget: DirectX 11 render target ve depth stencil yönetimi eklendi
Post-Processing Sistemi:
Modern post-processing efektleri eklendi (bloom, vignette, color grading)
HDR render target desteği
Gaussian blur ve diğer efektler için compute shader desteği
Performans optimizasyonları
Progressive Mesh Sistemi:
Vertex/Index buffer yönetimi DirectX 11'e uyarlandı
LOD (Level of Detail) sistemi optimize edildi
Memory yönetimi iyileştirildi
Memory Management İyileştirmeleri:
Smart pointer (ComPtr) kullanımı
Resource yönetimi optimizasyonu
Buffer pooling ve caching
Terrain Sistemi Optimizasyonu:
Quadtree/Octree implementasyonu
GPU Instancing desteği
LOD sistemi iyileştirmesi
Texture streaming optimizasyonu
Efekt Sistemi İyileştirmesi:
Particle system GPU acceleration
Compute shader kullanımı
Memory pooling
Instance rendering
Memory Management:
Custom allocator implementasyonu
Resource pooling sistemi
Async resource loading
Memory defragmentation
Performans Optimizasyonları:
Draw call batching
Texture atlasing
Occlusion culling
Multi-threaded rendering
Render Pipeline İyileştirmeleri:
Deferred rendering desteği
PBR (Physically Based Rendering)
Screen-space efektler
Dynamic resolution scaling
Quadtree Implementasyonu:
CN3TerrainQuadTree sınıfı oluşturuldu
LOD yönetimi ve frustum culling eklendi
Patch yönetimi optimize edildi
GPU Instancing:
Terrain patch'leri için instancing desteği eklendi
Grass ve diğer detaylar için instancing hazırlığı yapıldı
LOD Sistemi:
Mesafeye dayalı LOD sistemi eklendi
Her patch için ayrı LOD seviyesi kontrolü
Performans optimizasyonu
Memory Management:
Smart pointer (ComPtr) kullanımı
Resource pooling ve caching
Dinamik buffer yönetimi
Performans İyileştirmeleri:
Draw call batching
Frustum culling
LOD optimizasyonu
GPU instancing
TerrainPS.hlsl Güncellemeleri:
GPU instancing desteği
Per-instance transformasyon ve renk
Shadow mapping ve fog desteği
Wind animasyonu için hazırlık
TerrainPS.hlsl:
PBR (Physically Based Rendering) desteği
Normal mapping
Detail texturing
Shadow mapping (PCF filtering)
Lightmap desteği
HDR lighting
Fog efekti
TerrainHS.hlsl (Hull Shader):
Distance-based tessellation
Adaptive LOD kontrolü
Edge ve interior tessellation faktörleri
Smooth LOD geçişleri
TerrainDS.hlsl (Domain Shader):
Displacement mapping
Normal reconstruction
Bilinear patch interpolation
World-space transformations
GrassCS.hlsl (Compute Shader):
Procedural grass generation
Terrain height ve distribution map entegrasyonu
Rastgele pozisyon ve rotasyon
LOD kontrolü
Rüzgar animasyonu parametreleri
GrassVS.hlsl (Vertex Shader):
GPU instancing
LOD sistemi
Rüzgar animasyonu
Distance-based culling
Dynamic scaling
GrassPS.hlsl (Pixel Shader):
PBR lighting
Translucency efekti
Wind animasyonu
Shadow mapping
Dynamic LOD
Post-Processing:
HDR rendering
Bloom efekti
SSAO
Motion blur
Texture Streaming:
Dinamik texture yükleme
Mipmap yönetimi
Texture atlasing
Memory management
Performance Optimizations:
Draw call batching
Occlusion culling
Memory defragmentation
Multi-threaded rendering

State Management:
Default state presets
Common state combinations
State tracking
Performance monitoring
Performance Features:
Cache hit/miss tracking
State change tracking
Memory optimization
Debug validation
Pipeline State Objects:
State grouping
State validation
State transitions
State inheritance
Resource Pooling:
Buffer pool
Texture pool
Resource caching
Reference counting
Memory Defragmentation:
Block merging
Memory compaction
Fragmentation tracking
Defrag scheduling
Memory Tracking:
Allocation tracking
Memory budgeting
Memory statistics
Leak detection
Cache Optimization:
Pool sizing
Resource aging
Memory trimming
Cache hit/miss tracking
PBR Material System:
Base color
Metallic/roughness workflow
Normal mapping
Occlusion mapping
Emissive mapping
Image Based Lighting (IBL):
Environment mapping
Irradiance mapping
Prefiltered environment mapping
BRDF lookup textures
PBR Shaders:
Cook-Torrance BRDF
Microfacet distribution
Geometric shadowing
Fresnel reflection
Energy conservation
Material Features:
Material presets
Texture management
Parameter control
IBL generation
Time of Day:
Day/night cycle
Sun/moon positions
Star visibility
Ambient lighting
Weather Types:
Clear
Cloudy
Rain
Snow
Storm
Fog
Weather Effects:
Cloud coverage
Precipitation
Wind simulation
Fog density
Efekt Parametreleri:
Her efekt için özelleştirilebilir parametreler
Real-time parametre güncellemesi
Efektleri açıp kapatma özelliği


rar pass: vG9!mZ@4q#Gogocan9416**B7kXpL$2tF

3T8Q5.png
 
Geri
Üst